МЕТОДИЧНА СЕСІЯ ІРЦ

Дата: 09.01.2019 16:10
Кількість переглядів: 862

МЕТОДИЧНА СЕСІЯ. РОЛЬ ІРЦ У ФОРМУВАННІ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

Фото без опису

9 січня на базі Студениківського інклюзивно-ресурсного центру відбулася методична сесія «Роль ІРЦ у формуванні інклюзивного освітнього середовища» керівників, вчителів початкових класів, класних керівників, практичних психологів закладів освіти Студениківської сільської ради.
Одним із пріоритетних завдань Нової української школи є формування інклюзивного освітнього середовища. Сьогодні перед нами стоїть надзвичайно важливе і відповідальне завдання – виховати нове покоління українців, для якого інклюзія стане частиною світогляду, інклюзія як новий погляд на місце «особливої» дитини в суспільстві. Інклюзія – це не лише про рівний доступ, а й про якість освітніх, психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, яка стала можливою в повній мірі завдяки створенню інклюзивно-ресурсного центру. Коли в освітньому закладі навчаються різні діти, це автоматично не означає, що дотримано право кожної дитини на освіту. Команда психолого-педагогічного супроводу створює оптимальні умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах та класах з інклюзивним навчанням. Саме питання створення інклюзивного освітнього середовища та роль ІРЦ в цьому процесі було розкрито директором Студениківського ІРЦ Іриною Бідюк.

Фото без опису
Психологічний супровід освітньої системи Нової української школи передбачає: визнання кожного здобувача освіти особистістю; неповторність кожної дитини; відсутність нездібних дітей; індивідуалізацію освітнього процесу; необхідність отримання дітьми позитивних почуттів від навчання. Як ці постулати Нової української школи реалізуються в умовах інклюзивно -ресурсного центру до присутніх в залі донесли практичний психолог ІРЦ Тетяна Ільніцька та вчитель-логопед ІРЦ Тетяна Турутя.

Фото без опису
Теорія без практики мертва, а практика без теорії сліпа. Практичний аспект створення інклюзивного освітнього середовища в Студениківському опорному закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, в якому інклюзивне навчання отримують 2 учнів у 2 класах, продемонструвала практичний психолог Наталія Козелецька.
Учасники заходу ще раз пригадала слова Василя Сухомлинського: «Не можна вимагати від дитини неможливого – до певного рівня і певного кола знань різні діти йдуть по-різному». Стосовно дітей з особливостями психофізичного розвитку Василь Олександрович відзначав: «Вчити і виховувати таких дітей треба у масовій загальноосвітній школі: створювати для них якісь спеціальні навчальні заклади немає потреби, Ці діти не є потворними, а найкрихітніші, найніжніші квіти в безмежно різноманітному квітнику людства». Слова видатного педагога – це дороговказ у роботі педагогічних працівників не тільки з дітьми з особливими освітніми потребами, а й з усіма дітьми закладів освіти.

Фото без опису
На завершення заходу всі присутні відвідали кабінети Студениківського ІРЦ, ознайомилися з можливостями надання якісних психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, оцінили обладнання ІРЦ. 
Ірина Бідюк директор Студениківського інклюзивно-ресурсного центру


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь