ЦЬКУВАННЯ У ШКОЛІ
12 лютого, на базі Студениківського опорного закладу відбулося чергове засідання психолого-педагогічного семінару. Його учасниками буди заступники з виховної роботи, педагоги-організатори, практичні психологи та класні керівники закладів освіти Студениківської ОТГ.
«Булінг у школі: причини, наслідки, допомога» - такою була тема засідання. Ми поставили за мету ознайомити педагогів з поняттями «булінг», «шкільний булінг»; виробити систему дій при виникненні булінгу у навчальному закладі; розвивати у педагогів впевненість в собі, психологічну компетентність.
Теоретичний аспект даного питання висвітлила практичний психолог Переяславського НВО Людмила Пайвель, яка дала визначення поняттю «булінг», розказала про його види і прояви.
Вчителі, психологи і правники погоджуються, що повністю викорінити булінг зі шкільного середовища майже неможливо. Але звести випадки знущань до мінімуму можна шляхом спільних зусиль батьків і вчителів, а також за належного контролю з боку держави. Саме з процедурами і прийомами роботи для припинення булінгу познайомила учасників практичний психолог Студениківського опорного закладу освіти Наталія Козелецька.
Директор закладу освіти Наталія Кийко ознайомила присутніх із законом «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» (№ 8584).
Семінар пройшов у конструктивному руслі та невимушеній обстановці. Учасники виконували вправи, активно ділились досвідом.
У школі вирішальна роль у боротьбі з булінгом належить учителям. Проте впоратися з цією проблемою вони можуть тільки за підтримки керівництва школи, батьків, представників місцевих органів влади та громадських організацій.