ОГОЛОШЕННЯ
АЛГОРИТМ ДІЙ ПЕРСОНАЛУ ЗАКЛАДІВ З ПОСТІЙНИМ ПЕРЕБУВАННЯМ ЛІТНІХ ЛЮДЕЙ (БУДИНКИ ПРИСТАРІЛИХ) ТА ОСІБ З ВАДАМИ ЗОРУ ТА СЛУХУ ПРИ ОТРИМАННІ СИГНАЛУ «УВАГА ВСІМ! ПОВІТРЯНА ТРИВОГА».
4.1. Підготовчі заходи:
- адміністрація закладу повинна заздалегідь розробити маршрути евакуації до найближчого укриття (власного або за договором з іншим суб’єктом господарювання) для персоналу та відвідувачів;
- позначити укриття відповідними покажчиками;
- призначити осіб, відповідальних за оповіщення, відкриття дверей запасних евакуаційних виходів, забезпечення порядку під час евакуації, збереження майна тощо;
- розробити інструкцію для працівників щодо дій за сигналом «Увага всім! Повітряна тривога» та провести з ними тренування;
- за кожною особою з вадами зору або слуху, а також за особами, які не можуть самостійно пересуватись закріпити працівника відповідального за евакуацію даної особи;
- розмістити на видному місці інформацію для відвідувачів щодо порядку дій за сигналом «Увага всім! Повітряна тривога» зі схемою руху до найближчого укриття;
- систематично перевіряти справність системи оповіщення, стан шляхів евакуації.
4.2. Порядок дій при отриманні сигналу «Увага всім! Повітряна тривога»: - негайно сповістити персонал закладу (у тому числі у формах, доступних для осіб з вадами зору та слуху), повідомити місце розташування найближчого укриття;
- переконатися, що повідомлення почули або побачили люди, які мешкають в закладі, особливо якщо це літні люди або люди із вадами зору та слуху, надати їм необхідну допомогу та організувати супровід в укриття;
- організувати евакуацію персоналу та відвідувачів з приміщень; - перевірити відсутність людей у приміщеннях закладу після евакуації.