Оприлюднення проєкту регуляторного акта

Дата: 22.12.2022 12:06
Кількість переглядів: 170

Фото без опису

Аналіз регуляторного впливу
проєкту регуляторного акта – рішення Студениківської сільської ради «Про затвердження правил благоустрою Студениківської сільської територіальної громади»

 

Назва регуляторного акту: проєкт рішення Студениківської сільської ради «Про затвердження Правил благоустрою території Студениківської сільської територіальної громади».

 

Регуляторний орган: Студениківська сільська рада.

 

Розробник документа: відділ з юридичних питань виконавчого комітету Студениківської сільської ради.

 

Відповідальна особа - Шпанюк Артур Вікторович

 

Цей аналіз регуляторного впливу розроблений відповідно до вимог Закону України від 11.09.2003 № 1160-IV «Про засади державної регуляторної  політики у сфері господарської діяльності» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».

Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» № 2807-VI від 06.09.2005 (далі – Закон № 2807) до повноважень сільських, селищних, міських рад належить затвердження правил благоустрою населених пунктів.

Згідно із ст. 34 Закону № 2807 правила благоустрою території населеного пункту розробляються на підставі Типових правил благоустрою, які затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.

 

І. Визначення проблеми

Благоустрій – це візитна картка кожного населеного пункту та громади. Стан вулично-дорожньої мережі, освітлення, озеленення та чистота території громади – оцінка як роботи органів місцевого самоврядування так і громадського впливу на таку роботу.

Цей аналіз регуляторного впливу розроблений відповідно до ст.ст.4, 8 Закону України «Про засади регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року № 308.

Правила благоустрою території Студениківської сільської територіальної громади – нормативно-правовий акт, яким встановлюються загальні вимоги щодо благоустрою території. Правила розроблені у відповідності до типових правил благоустрою населеного пункту затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та комунального господарства України від 27.11.2017 року № 310, Законів України «Про благоустрій населених пунктів», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про органи самоорганізації населення», «Про охорону природнього навколишнього середовища», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», «Про відходи», інших нормативно-правових актів та спрямовані на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини, і є обов’язковими для виконання на території Студениківської сільської територіальної громади всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, органами самоорганізації населення, а також громадянами, в тому числі іноземцями та особами без громадянства.

 

Причина виникнення проблеми

Причинами та умовами виникнення зазначених проблем є недостатнє регулювання відносин у сфері благоустрою, відсутність чіткого нормативного  регулювання прав та обов’язків суб’єктів господарювання у сфері  благоустрою, а внаслідок чого неможливо об’єктивно, за допомогою сьогоднішніх важелів впливу,  регулювати відносини, що виникають у сфері благоустрою в рамках великої території громади. Отож, відповідно до Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів», Типових правил благоустрою території населеного пункту, Кодексу України про адміністративні правопорушення та інших законів та підзаконних нормативних актів, виникла необхідність прийняття Правил благоустрою на території Студениківської сільської територіальної громади та затвердження цього нормативного документу за процедурою регуляторного акту .

      Даним регуляторним актом пропонується розв’язати такі проблеми як:

  • відсутність чітко встановлених правил і норм поведінки юридичних та фізичних осіб у сфері благоустрою;
  • наявність стихійних сміттєзвалищ, розміщення будівельних матеріалів на прибудинковій території, присадибних ділянках до житлових будинків, території житлової та громадської забудови;
  • відсутність у юридичних та фізичних осіб договорів на вивезення твердих побутових відходів, складування відходів в непризначених місцях;
  • паркування транспорту на територіях зелених зон та майданчиках – об’єктах благоустрою;
  • самовільне знищення дерев, кущів та інших зелених насаджень.

        Визначені проблеми справляють негативний вплив перш за все на громадян (мешканців та гостей), не забезпечують сприятливе для  життєдіяльності середовище, у тому числі захист довкілля, належний санітарний стан, збереження об’єктів та елементів благоустрою. Негативний вплив зазначених проблем зазнають також суб’єкти господарювання. Порушення благоустрою призводить до неможливості ефективно здійснювати господарську діяльність. Зокрема, захаращення доріг, накопичення відходів на дорогах заважають проїзду автомобільного транспорту, діям по утриманню у неналежному санітарно-технічному стані будівель та споруд та призводить до їх передчасного руйнування.  Вказані проблеми є актуальними в масштабах всієї території Студениківської сільської територіальної громади.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава (орган місцевого самоврядування – Студениківська сільська рада)

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

 у тому числі суб’єкти малого підприємництва*

+

 

*- Питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив становить 35,8%.

З метою безумовного виконання вимог чинного законодавства України та недопущення суперечливих ситуацій, а також з метою вирішення проблеми щодо забезпечення та підтримання належного благоустрою на території Студениківської сільської територіальної громади і пропонується прийняття рішення сільської ради «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Студениківської сільської територіальної громади»

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів:

Зазначена проблема не може бути вирішена за допомогою діючих регуляторних актів або чинних законодавчих та нормативно-правових актів органів вищих органів державної влади, оскільки існує пряма вказівка Закону на необхідність розв’язання таких проблем саме розробленням цього регуляторного акту, зокрема ст. 34 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» встановлено, що Правила благоустрою території населеного пункту - це нормативно-правовий акт, яким установлюється порядок благоустрою та утримання території та об'єктів благоустрою Правила розробляються для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування.

 

ІІ. Цілі регулювання

  1. Встановлення законодавчо врегульованих прав та обов’язків учасників правовідносин у сфері благоустрою населених пунктів.
  2. Забезпечення діяльності підприємств різних форм власності та проживання мешканців в умовах, які відповідають належним санітарно-гігієнічним нормам та правилам.
  3. Захист довкілля, збереження об’єктів та елементів благоустрою, у тому числі зелених насаджень, їх  раціональне використання, належне утримання та охорона. 

 

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

  1. Визначення альтернативних способів

Альтернативними способами досягнення цілей є:

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1:

Неприйняття запропонованого регуляторного акту

Ця альтернатива є неприйнятною як для мешканців Студениківської громади так і для органу місцевого самоврядування, оскільки відсутні достатні важелі впливу на осіб, які погіршують благоустрій у громаді, а також  для забезпечення  охорони прав і законних  інтересів  територіальної громади.

Альтернатива 2:

Прийняття органом місцевого самоврядування Правил благоустрою території Студениківської сільської територіальної громади

 

-Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

-Врахування пропозицій фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

-Дотримання вимог законодавства щодо затвердження органом місцевого самоврядування правил благоустрою  території.

-Чітке визначення прав і обов’язків суб’єктів у сфері благоустрою.

-Розмежування відповідальності між суб’єктами господарювання, населенням та органом місцевого самоврядування.

-Утворення єдиного систематизованого нормативно-правового акту, який регулює відносини, що виникають у сфері благоустрою.

-Здійснення контролю у сфері благоустрою населеного пункту із застосуванням статті 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Таким чином, досягнення визначеної цілі даним способом є доцільним, таким, що відповідає вимогам чинного законодавства і альтернативи запропонованому регуляторному акту немає

Перша альтернатива не є прийнятною, оскільки відсутній механізм регулювання, не виконання вимог чинного законодавства щодо правил благоустрою, призведе до  невиконання місцевого бюджету, відмови від поставлених цілей.

Застосування другої альтернативи дасть можливість врегулювати відносини, що виникають у сфері благоустрою Студениківської сільської територіальної громади, економія коштів місцевого бюджету на виконання заходів з  благоустрою території.

 

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів органів місцевого самоврядування:

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Організація робіт та заходів з благоустрою території Студениківської сільської територіальної  громади, а також відновлення об’єктів благоустрою та ліквідація стихійних сміттєзвалищ, прибирання опалого листя, снігу та льоду, тощоза рахунок місцевого бюджету .

Альтернатива 2

Відповідальне ставлення  юридичних та фізичних осіб до утримання та збереження елементів благоустрою території

Здійснення діяльності з додержанням санітарних та будівельних норм

Покращення санітарного стану  території населених пунктів Студениківської ТГ.

 Економія коштів місцевого бюджету на виконання заходів з  благоустрою території.

Забезпечення проходження регуляторної процедури проекту рішення.

 

Оприлюднення прийнятого рішення.

 

Укладання відповідних угод та контроль за їх виконанням.

 

 

Збільшення документообігу.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян:

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 2

Чітке визначення прав та розподіл   обов’язків  у сфері благоустрою між громадянами, органами влади, установами, організаціями

Витрати на виконання обов’язків відповідно до затверджених правил благоустрою населених пунктів

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання:

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро-

разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

6

5

90

  150

 251

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

2,4

2

35,8

59,8

100

 

 

 

 

 

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 2

Врегульовані відносини в сфері благоустрою території, покращення  та додержання санітарного стану на території Студениківської ТГ.

Витрати на виконання обов’язків відповідно до затверджених правил благоустрою  населеного пункту

 

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного балу

Відсутність регулювання

1

Не є прийнятною, оскільки відсутній механізм регулювання, не виконуватиметься чинне законодавство в сфері благоустрою, що призведе до  невиконання місцевого бюджету, відмови від поставлених цілей

Прийняття Студениківською сільською радою рішення «Про затвердження правил благоустрою Студениківської сільської територіальної громади»

4

Дасть можливість врегулювати  відносини в сфері благоустрою території, а також  можливість чітко визначити права і обов’язки суб’єктів господарювання у сфері благоустрою, розмежування відповідальності між ними.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива № 1

У випадку залишення існуючої ситуації без змін, вигоди для держави, громадян та субєктів господарювання відсутні

Витрата коштів  з місцевого бюджету, на здійснення додаткових заходів з благоустрою територій, ліквідації стихійних звалищ, прибирання опалого листя тощо..

Не забезпечується досягнення цілей

Альтернатива № 2

Додаткові надходження до селищного бюджету;

врегулювання відносин, що виникають у сфері благоустрою;

упорядкування відносин між суб’єктами Студениківської сільської територіальної громади та суб’єктами господарювання, окремими громадянами у сфері благоустрою

Забезпечення проходження регуляторної процедури проекту рішення;

 

Будуть наявні у тих суб’єктів господарювання, щодо яких встановлено сервітут.

Проблема існувати не буде, оскільки буде прийнятий порядок врегулювання правил благоустрою території Студениківської сільської територіальної громади

 

Рейтинг результативності

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Не прийнятна, оскільки залишаться нерозв’язними всі вище перелічені проблеми

Не відповідність вимогам чинного законодавства

Альтернатива 2

Вирішується існуюча проблема, оскільки буде прийнятий чіткий порядок врегулювання відносин, що виникають у сфері благоустрою;

 

Зміни чинного законодавства України можуть призвести до необхідності внесення змін до регуляторного акта

Таким чином, для реалізації обрано альтернативу 2, яка забезпечить регулювання шляхом прийняття рішення.

V. Механізми та заходи, які забезпечують розв’язання визначеної проблеми

Дія регуляторного акта поширюється на всіх суб’єктів господарювання, що розміщенні на території Студениківської сільської територіальної громади.

Запропоновані механізми регуляторного акта, за допомогою яких можна розв’язати проблему:

- прийняття рішення «Про затвердження правил благоустрою Студениківської сільської територіальної громади», з дотриманням вимог законодавства України у сфері благоустрою.

Заходи, які має здійснити Студениківська сільська рада для впровадження цього регуляторного акта:

  1. Забезпечити інформування громадськості про проект регуляторного акта через розміщення повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта в засобах масової інформації: на сайті Студениківської сільської територіальної громади ( https://studenykivska-gromada.gov.ua) в розділі “Регуляторна політика”з метою отримання зауважень та пропозицій.
  2. Провести громадське обговорення проекту регуляторного акта із залученням суб’єктів господарювання.
  3. Надати  проект регуляторного акту на розгляд постійної комісії з питань підприємництва, інфраструктури, житлово-комунального господарства, комунальної власності, енергозбереження та  транспорту, благоустрою та екології з метою надання експертного висновку щодо регуляторного впливу проекту регуляторного акту.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємства разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, перевищує 10%, тому розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва здійснюється згідно Тесту малого підприємництва (додаток 1).

VІІ. Обгрунтування запропонованого строку дії регуляторного акту

Даний регуляторний акт є загальнообов’язковим до застосування на території Студениківської сільської територіальної громади.

Термін дії запропонованого регуляторного акту – не обмежений.

Внесення змін або відміна регуляторного акту можлива у разі зміни чинного законодавства.

VIIІ. Визначення заходів за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторних актів

Досягнення визначених цілей шляхом виконання вимог нового регуляторного акту принесе вигоди без необхідності залучення додаткових витрат органів місцевого самоврядування.

До кількісних показників належать:

- заощадження бюджетних коштів на здійснення заходів з благоустрою території;

- забезпечення підприємств різних форм власності та проживання мешканців в умовах, які відповідають належним санітарно-гігієнічним нормам та правилам.

- захист довкілля, збереження об’єктів та елементів благоустрою, у тому числі зелених насаджень, їх раціональне використання, належне утримання та охорона.

Для відстеження результативності дії регуляторного акта визначено такі показники:

Показник

Роки дії регуляторного акта

2022

2023

2024

Розмір надходжень до місцевого бюджету, пов’язаних із дією акта, (грн.)

0

0

0

Кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія регуляторного акта, (од.)

251

251

251

Час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичних осіб, пов’язаними з виконанням вимог акта, (год)

120

120

120

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з  основних положень акта, (%)

100

100

100

Дотримання чинного законодавства

досягнення балансу інтересів сільської територіальної громади,  суб’єктів господарювання та населення

 

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватися на підставі статистичних даних щодо кількості звернень громадян до виконкому сільської ради з питань порушень правил благоустрою на території Студениківської сільської територіальної громади.

У відповідності до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Методики відстеження результативності регуляторного акта», затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року № 308, буде проводитись базове відстеження результативності  регуляторного акту у встановлений термін.

Базове відстеження результативності дії рішення буде здійснено через 6 місяців після набуття ним чинності.

Повторне відстеження проводитиметься через рік.

Періодичні відстеження проводитимуться раз на кожні 3 роки, починаючи від дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності дії рішення.

Відстеження результативності дії акта буде здійснюватися виконкомом сільської ради шляхом аналізу офіційних статистичних даних, зокрема:

  • дані щодо кількості скарг про порушення питань, пов’язаних з благоустроєм, забезпечення чистоти та порядку на території Студениківської сільської територіальної громади;
  • даних щодо встановлення нових та відновлених елементів благоустрою;
  • даних щодо витрачених коштів на утримання об’єктів благоустрою комунальною службою та підприємствами за рахунок коштів  місцевого бюджету та за власний рахунок, витраченим КП «Господар» або іншою уповноваженою особою, визначеною в установленому законом порядку;
  • даних про кількість укладених договорів про вивезення сміття та побутових відходів, наданих спеціалізованим підприємством;
  • даних щодо кількості порушень правил благоустрою, які обчислюються до кількості протоколів  про  адміністративні правопорушення .

 

 

Начальник відділу з юридичних питань

виконавчого комітету

Студениківської сільської ради                                                      Артур ШПАНЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до аналізу регуляторного впливу

 

ТЕСТ

малого підприємництва (М-Тест)

 

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з “01” вересня 2022 р. по “31” вересня  2022 р.

№ п/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

«Круглі столи» з суб’єктами підприємницької діяльності, приватними підприємцями, сільгоспвиробниками, представниками громадськості  на території 6 старостинських округів Студениківської сільської територіальної громади

 

 

71

Отримання інформації та пропозицій від суб’єктів господарювання (фізичних та юридичних осіб), обговорення проблемних питань у сфері благоустрою території селищної громади та вироблення дієвих шляхів їх розв’язання.

2

Засідання постійної комісії селищної ради з питань підприємництва, інфраструктури, житлово-комунального господарства, комунальної власності, енергозбереження та  транспорту, благоустрою та екології

7

Обговорення необхідності прийняття зазначеного проекту регуляторного акта.

3

Робоча нарада з керівниками та працівниками установ, закладів і організацій, начальниками відділів Виконавчого комітету Студениківської сільської ради.  

20

Отримання інформації та пропозицій від суб’єктів господарювання (фізичних та юридичних осіб), обговорення проблемних питань у сфері благоустрою території селищної громади та вироблення дієвих шляхів їх розв’язання.

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 90 (одиниць).

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 35,8 % (відсотків) (відповідно до таблиці «Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання» додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

№ п/п

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання) грн.

Періодичні (за наступний рік) грн.

Витрати за п’ять років

грн.

 

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

 

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

- Обладнання:

Мотокоса бензинова ручна 1

3500

0

0

 

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

0

0

0

 

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Експлуатаційні витрати - :

Граблі (1*120 грн)

Лопата (1*150 грн.)

Відро оцинковане(1*70)

Віник (1*75)

Урна вулична для сміття стаціонарна (1*400,0 грн.)

Пісок природній як компонент протиожеледної суміші(1*295,0 грн).

1110

295

1475

 

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

500*2*1=1000,0

1000

5000

 

5

Інші процедури (уточнити)

  • найм працівників для покосу трави та розчищення снігу

200,0

200

1000

 

6

Разом, гривень

Формула: (сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

5810

1495

7475

 

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

90

90

90

8

Сумарно, гривень

522900

134550

672750

 

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

 

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

1 година (час який витрачається суб’єктами на пошук акту в мережі Інтернет), 6700 розмір мінімальної заробітної плати  станом на 1.10.2022 року/166  (кількість робочих годин в місяць)

 

40,36

 

40,36

 

201,8

 

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

40,36

40,36

201,8

 

11

Процедури офіційного звітування

2 х40,36

80,72

80,72

403,6

 

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

0

0

0

 

13

Інші процедури (уточнити)

0

0

0

 

14

Разом, гривень

Формула: (сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

161,44

161,44

807,2

 

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

90

90

90

16

Сумарно, гривень

14529,6

14529,6

72648,0

 

             

Бюджетні витрати

на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання:

Не передбачено

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництва)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості  суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік),  гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

0

0

0

90

0

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

0

0

0

90

0

камеральні

0

0

0

0

0

виїзні

0

0

0

0

0

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

2

40,36

4

90

29059,2

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

2

40,36

3

90

21794,4

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

4

40,36

1

90

14529,6

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

0

0

0

855

0

Разом за рік

 

 

 

 

65383,2

Сумарно за п’ять років

 

 

 

 

326916,0

 

*Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

 

Якщо державне регулювання передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу), необхідно визначити повний запланований річний бюджет нового органу (структурного підрозділу) –  не передбачає.

Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

522900

672750

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

14529,6

72648,0

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання

537429,6

745398

4

Бюджетні витрати  на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

65383,2

326916,0

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

602812,8

1072314

 

 

5. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

Процедура, що потребує корегування

Коригуючий механізм

Не передбачено

Не передбачено

 

Показник

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання за перший рік, гривень

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання за п’ять років, гривень

Заплановане регулювання

602812,8

1072314

За умов застосування компенсаторних механізмів для малого підприємництва

Не передбачено

Не передбачено

Сумарно: зміна вартості регулювання малого підприємництва

0

0

 

 

 

 

Додаток 2

до аналізу регуляторного впливу 

ВИТРАТИ

на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Витрати

За перший рік

За п'ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

Мотокоса бензинова ручна,

5000

5000

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

0

0

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

0

0

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), гривень

0

0

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

0

0

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

1000

5000

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень

0

0

8

Інше, гривень

 

 

9

РАЗОМ, гривень

6000

30000

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

11

11

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання), гривень

66000

440000

 

 

 

Начальник відділу з юридичних питань

виконавчого комітету

Студениківської сільської ради                                                    Артур ШПАНЮК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь