ІНФОРМУВАННЯ

Дата: 29.03.2023 13:54
Кількість переглядів: 92

ПРИ КИЇВСЬКІЙ ОВА ПРАЦЮЄ «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» ДЛЯ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

Фото без опису

У Київській ОВА продовжує свою роботу контакт-центр для прийому звернень від жителів регіону. Жителі або гості регіону можуть звернутися за допомогою чи консультацією щодо роботи структурних підрозділів адміністрації, реагування на будь-яку надзвичайну ситуацію чи подію на території Київської області. 

Прийом заявок здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34 з понеділка до п’ятниці: 9:00 — 18:00.

Протягом минулого тижня, з 20 до 26 березня, працівники кол-центру Київської обласної військової адміністрації опрацювали 169 дзвінків. Усі запити, що надійшли до контактного центру КОВА, передані до відповідних структур.

Важливо! Реєструються та розглядаються лише ті звернення, що належать до компетенції Київської обласної військової адміністрації та стосуються різних сфер діяльності пристоличного регіону. За цим номером також можуть телефонувати представники бізнесу, благодійних та громадських організацій із пропозиціями щодо допомоги мешканцям області.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь