БЛАГОУСТРІЙ

Дата: 24.06.2025 11:42
Кількість переглядів: 41

ГОСПОДАРЧІ СПРАВИ ГРОМАДИ: ПРИБИРАННЯ ТА ВОДОПОСТАЧАННЯ

Фото без опису
Продовжується системна робота у селах громади щодо проведення доброустрою. До роботи залучені працівники КП «Господар» та бюджетної сфери. Влітку основна робота пов’язана з обкошуванням території, вивезенням побутового сміття та вирубування молодої порослі та гілок, які заважають проїзду комунальної техніки та лініям електропередач. Зокрема у селі Пристроми минулий тиждень був також присвячений цим питанням. Особливу турботу також викликає робота водогону. Ситуація погіршується через активне використання водопровідних мереж для поливу городів. Крім того, частина недобросовісних споживачів здійснює несанкціонований забір води з мережі, що є незаконним і може призвести до серйозних наслідків.
Через це виникає ситуація, коли навіть за нормальної роботи водонапірних веж, води бракує навіть для елементарних побутових потреб: знижується тиск води у мережі, погіршення якості води та перебої в водопостачанні для інших споживачів.
Жодні умовляння на таких людей не діють. Тому тут вихід лише один. Якщо ви стали свідком несанкціонованого забору води, слід повідомити про це водопостачальну компанію або місцеві органи влади. Важливо також зафіксувати всі обставини події, наприклад, час, місце та спосіб незаконного підключення.
Усі ми разом є заручниками ситуації, тому коли один виливає тонни води на присадибну ділянку попри лічильник, інший немає води навіть для елементарних потреб. Допоки кожен із нас не буде відповідально ставитись до використання води, будуть нарікання від односельців. При цьому питань до роботи системи водопостачання не має. У мережі водогону не виявлено жодної аварійної ситуації. Все працює у штатному режимі.
Але рівень споживання значно перевищує рівень видобутку води, що спричиняє її дефіцит у загальній мережі та призводить до її відсутності у деяких домоволодіннях.
За коментарями водопостачальників артсвердловин працюють по 20 годин на добу (це максимальний час для їх роботи, адже помпове обладнання повинно відновитися для подальшої роботи). На них встановлено датчики рівня води, щоб в усіх баштах Рожнівського рівень води був максимальний. Наразі більшу кількість води подавати вони не можуть, у інші періоди такого водопостачання абсолютно достатньо для забезпечення водою усіх населених пунктів.
Шановні мешканці, звертаємось до вас з проханням раціональніше використовувати воду та з розумінням поставитись до тих людей, у яких вона у дефіциті, – наголосила голова громади Марія Лях.
– Крім того, ті абоненти, які не мають лічильників обліку, та ті, хто здійснює несанкціонований забір води («ліві» приєднання), будуть притягуватись до відповідальності. Якщо працівники водопостачальних організацій просять вас надати доступ до систем обліку водопостачання, прошу не заважати їм здійснювати свою роботу. Ми розуміємо, що зараз для всіх нас складні часи, але закликаю усіх абонементів сплачувати за комунальні послуги, адже від цього залежить і якість надання цих послуг, і сплата працівникам заробітної плати, і оплата електроенергії, яка є основним складником формування тарифів. Сподіваюсь, що ми почуємо один одного і зробимо відповідні висновки.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь